وبلاگ

اصول اولیه چراغ قوه:

با وجود تعداد زیادی چراغ قوه LED، هنگام تلاش برای یافتن بهترین چراغ قوه برای نیازهای خود، به راحتی می توانید احساس خستگی کنید. برای از بین بردن برخی از رمز و رازها و پاسخ به برخی از رایج ترین سوالاتی که از ما پرسیده می شود، این راهنمای خرید چراغ قوه LED همه چیزهایی را که در مورد چراغ قوه های امروزی باید بدانید را به شما آموزش می دهد.

خروجی چراغ قوه

چراغ قوه شما به همان خوبی است که در نظر گرفته شده است. به همان اندازه که از سیلاب برای جستجو و نجات استفاده نمی کنید، از چکش برای سفت کردن پیچ استفاده نمی کنید. شما می توانید در اینجا همه چیز را در مورد آناتومی پرتو چراغ قوه بیاموزید و وقتی چراغ قوه را روشن می کنید، درک درستی از آنچه در داخل چراغ قوه می گذرد، داشته باشید.

پس دانستن چه چیزی مهم است؟ دو چیز!

روشنایی که بر حسب لومن اندازه گیری می شود، به شما می گوید که چه مقدار نور به طور کلی ساطع می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد، نور به طور کلی روشن تر ظاهر می شود.

led flashlight beam profile
نماد «مورد تأیید انجمن»

 

شدت پرتو، که هم در کندل ها و هم در فاصله پرتابی گزارش می شود، همه چیز را یک قدم جلوتر می برد و به شما می گوید که چراغ قوه چقدر متمرکز (یا نه) خواهد بود. اگر در حال مقایسه دو چراغ قوه با حداکثر امتیاز لومن یکسان هستید، درجه بندی کندلای بالاتر نشان دهنده پرتوی متمرکزتر است که می تواند مسافت های طولانی تری را پرتاب کند، در حالی که درجه بندی کندلای پایین تر نشان دهنده خروجی سیلاب تر است که نقطه مرکزی کمتری دارد.

اندازه و شکل چراغ قوه

چراغ قوه های LED می توانند به اندازه یک تمبر پستی کوچک و به اندازه ای بزرگ باشند که به یک بند حمل با طیف گسترده ای از اشکال و طرح ها در بین آنها نیاز داشته باشند.

برای نگاهی عمیق به تمام سبک‌های مختلف موجود، راهنمای کامل ما را برای رابط‌های چراغ قوه بررسی کنید. اگر وقتتان کم است، در اینجا یک تفکیک اساسی وجود دارد.

FlashlightBodies
نماد «مورد تأیید انجمن»

 

چراغ قوه های دستی اصلی: از ~ ۳ تا ۷ اینچ طول دارند، دسته دستی یا لوله ای است یا به شکل صاف و پارویی برای گرفتن بیشتر.
چراغ قوه‌های تاکتیکی: از ۴ تا ۶ اینچ طول با یک لوله بدنه استوانه‌ای ۱ اینچی برای نصب سلاح. این چراغ قوه ها اغلب دارای یک قاب تاج دار/ ضربه ای برای شکستن شیشه هستند.
چراغ قوه قلم یا قلم: معمولاً ۵ اینچ طول دارند و به شکل خودکار هستند. قطر کلی زیر ۱ اینچ است.
چراغ قوه های جاکلیدی: در اشکال و سبک های مختلف موجود است که مشخصه آن اندازه کوچک و سبک وزن است که به راحتی روی حلقه کلید قرار می گیرد.
چراغ قوه های روزانه حمل و نقل: به طور معمول یک چراغ قوه کوچک و جیب پسند است که نور پشتیبان را برای کارهای روزانه فراهم می کند. اغلب می تواند ویژگی ها و کنترل های “تاکتیکی” را داشته باشد.
چراغ قوه پرتابی: از یک بازتابنده با قطر گسترده و عمیق برای ایجاد یک پرتو متمرکز با شدت پرتو بالا استفاده می کند. معمولا بزرگتر و طولانی تر از یک چراغ قوه دستی یا تاکتیکی سنتی برای تسهیل قاب مورد نیاز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *